Takie tam...


Witaj w moim świecie, kimkolwiek jesteś. Cóż za dziwny zbieg okoliczności Cię tu sprowadził, do najdalszego zakątka mej wyobraźni. Lecz skoro już tu jesteś, spróbuj jak smakuje przygoda. Złap mnie za rękę i zamknij oczy. Pokarzę ci jak wygląda świat w mojej wyobraźni. Przeżyjesz coś co Ci się nawet nie śniło. Pytanie brzmi... czy się odważysz?

poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Witam!!
Jestem tu nowa i mam nadzieję, że mile mnie przyjmiecie.
Przenoszę się tutaj z blog.onet  jak większość z resztą.
Do końca tego tygodnia pojawią się wszystkie, dotychczas napisane notki, co do wyglądu bloga, to jeszcze nad nim pracuję.
O czym jest moje opowiadanie??
Lajones Uchiha to nastoletnia córka Madary, który z resztą jest Liderem Akatsuki. 
Po trzyletnim treningu dziewczyny, wracają do organizacji i w tedy rozpoczyna się cała akcja. 
Lajones oczywiście nie jest zwykłą nastolatką. Jest pół-demonem.
Mam nadzieję, że moje opowiadanie Wam się spodoba.
To chyba tyle...
Cóż wystarczy mi tylko powiedzieć, do zobaczenia!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz